El proper 28 de novembre, a les 12 h, al Parc de l’estació d’Oliva, tindrà lloc una concentració sota el lema “Units pel tren. A 2010, ni un any més tard”. Aquest matí s’ha presentat aquesta cita reivindicativa, convocada per tots els partits polítics amb representació al consistori oliver. Així, Oliva pren el relleu i la iniciativa en aquesta reivindicació.

La concentració també tindrà una vessant lúdico-festiva, per què totes les persones que s’hi apleguen puguen passar l’estona de manera entretinguda al llarg d’hora i mitja. Hi haurà activitats per a majors i menuts, ambientació musical, un mosaic que formarà la gent, etc. David González ha destacat que 2010 és un any clau: “ara toca fer pressió i llençar un missatge clar, perquè no ajornen la seua construcció ni un any més. Hem d’aparcar les diferències polítiques i unir-nos per reivindicar aquesta infraestructura tan important per a la ciutat i per a les comarques centrals valencianes”.

A més, des del BLOC hem elaborat material divulgatiu per difondre la cita, amb targetes virtuals i banners -de diferents grandàries- que hom pot col·locar a les seues webs i blogs.