El nacionalista Pau Pérez posa un punt i a part a la seua activitat política municipal en Oliva. El que ha estat regidor de Turisme durant els últims huit anys ha demanat al partit que no compte amb ell per a formar part dels primers llocs de la llista. Pau Pérez no estarà en primera línia de la política, però seguirà en l’executiva del partit. «Sóc i seré del Bloc Nacionalista Valencià i treballaré perquè David González siga l’alcalde d’Oliva».

González va dir que era impossible realitzar un resum del seu periple, però va recordar quan l’any 2003 es va fer càrrec de la delegació de Turisme, «en una època difícil pels escassos recursos econòmics amb què comptava la ciutat».

Projectes de Pau, van ser els de les oficines de turisme, tant de la del municipi com de la platja d’Oliva; les rutes de senyalització; i les certificacions de qualitat aconseguides en les diferents platges, entre altres.

Estruch, per la seua banda, va dir d’ell que ha sigut un polític «que ha sacrificat part de la seua joventut en esta tasca, però ha de fer un parèntesi que probablement reprendrà més tard». Estruch espera que Pérez continue en l’executiva del Bloc.