Els regidors del grup municipal del BLOC-Compromís, David González i Vicent Canet han acompanyat als veïns del Raval en l’assemblea que han celebrat amb la finalitat d’emprendre accions per reivindicar més seguretat al barri i la posada en funcionament d’una veritable policia de barri. Ara, amb la informació recollida de primera mà, el grup municipal treballarà per tal d’aportar propostes de solució.

L’associació de veïns del Raval ha denunciat l’increment de robatoris i la inseguretat que és viu al barri en els últims mesos. Prova d’esta situació la podem vore al carrer la Hoz, on algunes cases han tapiat les seues portes per evitar els continus furts. Els veïns es queixen i demanen mesures per a que la situació no continue agreujant-se.

Des del BLOC-Compromís d’Oliva, hem demanat al govern popular en moltes ocasions, que es convoque la Junta de Seguretat d’Oliva per tal d’estar informats i poder aportar idees i solucions a estos problemes, sense que haja hagut resposta per part de l’autoritat competent.