El BLOC – Compromís per Oliva ha donat 500€ a l’Associació AFEI La Safor. Ferran Escrivà (Secretari Local) i Vicent Canet (portaveu del grup municipal) han fet entrega d’un xec a la presidenta de l’associació, Tonyi Pellicer.

Este any, el BLOC – Compromís ha destinat íntegrament els diners que habitualment servien per a la impressió i distribució de la tarja de Nadal, a finalitats socials. Amb això, el col·lectiu vol solidaritzar-se amb els més necessitats a través d’esta associació. Creiem i volem una ciutat millor i més justa. Podeu baixar la tarja i difondre-la entre les vostes amistats a través d’este enllaç: Tarja de Nadal Digital

AFEI, A Favor de l’Educació Igualitària de La Safor [Facebook], és una associació jove que està ajudant a moltes xiquetes i xiquets, i joves necessitats. Entre les accions que s’estan duguent a terme actualment destaquen les ajudes per que els xiquets tinguen accés al menjador escolar, el lloguer de pisos per a estudiants i en futur proper, l’establiment d’una escoleta infantil en llocs amb mancances.

[[email protected] // 609909446]