La regidoria de Mercats i Comerç d’Oliva, la Cambra de Comerç de València i l’Associació de Comerciants locals d’Oliva realitzen un taller per a la millora en la gestió del comerç minorista a les xarxes.

L’activitat, realitzada el passat dimecres sota el títol: Optimitza la presència del teu comerç a la xarxa, s’emmarca dins la campanya Pla integral de suport a la competitivitat en el comerç minorista 2013, de la Cambra de Comerç de València. A la jornada van assistir al voltant de 20 comerciants locals.

La sessió s’hi va desenvolupar en dues parts, la primera a càrrec d’Irene Moscardó del departament Shop Explotion en la que va tractar Cóm optimitzar la presència del comerç en la xarxa. Una temàtica amb molta participació, donat l’interès despertat entre els assistents. La segona sessió: Ferramentes per a millorar la gestió i incrementar les vendes en el comerç, va estar impartida per Mª Victoria Guillen, Tècnica de Comerç Interior de la Cambra de Comerç.

El taller ha estat resultat de les converses entre la Cambra de Comerç de València i la regidoria de Mercats i Comerç de l’Ajuntament d’Oliva, juntament l’Associació de comerciants locals, ACCO.

Finalment, fruit de l’interès despertat entre els assistents, s’ha programat una tanda de tallers de temàtica suggerida pels propis responsables del comerç local. “Naturalment, des de la regidoria continuarem donat suport i continuïtat tan en campanyes orientatives, com de formació empresarial. “