Divendres passat 29/11/13 es va celebrar la Nit Oberta en Oliva, en esta segona edició van ser prop de 40 establiments els que van obrir les seues portes fins a la mitjanit, consolidant-se cada vegada més esta oferta comercial.

Els comerços van oferir promocions i descomptes considerables als clients que van realitzar les seues compres, comptarem amb el recolzament de l’Ajuntament d’Oliva que va oferir la seua oferta cultural obrint les portes dels museus amb accés gratuït. D’altra banda alguns hostalers van recolzar eixa iniciativa comercial oferint tapes gratis als què van realitzar les seues compres eixa nit.

Els comerços van oferir als compradors visites culturals guiades pel nucli antic i a més es van sortejar dos sessions de Spa cedides a l’Associació de Comerciants d’Oliva, per l’empresa col·laboradora OLIVA NOVA GOLF Beach & Golf Hotel, i les afortunades van ser Dulce Pla i Rocio Perpiña.