El Senador visita la ciutat dins de la campanya reivindicativa per exigir un finançament just per als valencians, i per demanar que es destinen els diners en inversions que ens corresponen.

Esta visita s’emmarca dins de la campanya de finançament just, que recolza la formació de Compromís.

Després de passar per l’ajuntament, el nostre alcalde, David González, ha mostrat al senador les obres inacabades de la Rambla Gallinera, aprofitant alhora per informar-lo sobre l’estat dels projectes de l’Enllaç Sud i del Tren.

A Oliva, des de la paralització de les obres en 2015, es ve insistint al Govern i a AcuaMed, a finalitzar de forma immediata les obres de la presa de laminació que completen el conjunt de les obres que realment asseguren a la població i els seus béns, i per la qual van ser assignats els fons europeus.

Una obra vital per al projecte conjunt del riu Gallinera, que no té sentit sense la presa, ja que agreuja la inundabilitat de la zona dels Gorgs i Rabdells.

En acabant, senador i alcalde, s’han acostat a la plaça per signar en favor de la campanya per un #TracteJust per als valencians, i han animat a la gent a que participen  en la manifestació que es celebrarà demà a València per demanar un millor finançament per als valencians, ja que som una autonomia infrafinançada i l’última en inversió per habitant.

Hui hem tingut al senador Jordi Navarrete Pla a la nostra comarca recollint signatures amb l'alcalde d'Oliva David González Martínez al mercat d'Oliva perquè volem un #TracteJust! Demà totes i tots a València per reclamar un Finançament Just 18N!!.

Gepostet von Compromís Safor-Valldigna am Freitag, 17. November 2017

Vídeo de les declaracions del senador i de l’alcalde.

Jordi Navarrete Pla escolta les reivindicacions del poble d’Oliva per dur-les al Senat. Carreteres, obres hidràuliques i trens…

Vídeo de les declaracions del senador i de l’alcalde.