Navarro, candidata número 9 en les eleccions locals del 2015, afronta el repte amb il·lusió i agraeix la confiança i el suport del col·lectiu

Yolanda Navarro Vizcaino, de 41 anys, és la nova regidora de l’Ajuntament d’Oliva per Compromís. En l’àmbit professional, té el títol d’accés a la Universitat per a majors de 25 anys i posseeix formació en màrqueting i gestió comercial. Els últims anys ha treballat com a agent d’assegurances, principalment.
Yolanda Navarro va formar part de les llistes de Compromís per Oliva en la candidatura de maig de 2011, en el número 11 com a independent. És afiliada des de novembre de 2014 i era la candidata número 9 de la llista electoral per a les eleccions municipals del següent any.

Navarro accepta el càrrec de regidora a l’Ajuntament d’Oliva després de la renúncia de la Rosana Miñana per assumptes laborals, i la no acceptació, pels mateixos motius, dels tres candidats anteriors (Ioana Sintimbrean, Luis Gregori i Pepa Morell).

Per a Yolanda, la seua incorporació significa un repte professional i personal. “Per a mi és una responsabilitat i un orgull el fet de poder treballar des de la primera línia pel meu poble. Ho afronte amb il·lusió i amb tota humilitat, perquè sóc conscient que he d’aprendre molt pel que fa a la gestió d’un ajuntament. Pense que és un exercici sa, que tota la ciutadania hauria de provar alguna vegada.”

Finalment, la futura regidora ha agraït “la confiança i el suport que tant David, Rosana i la resta del grup municipal i del col·lectiu m’han mostrat. Espere estar a l’altura dels qui m’han precedit en el càrrec.”