El grup municipal del BLOC-Compromís d’Oliva proposa al regidor de Turisme que exigisca una reunió entre les alcadesses d’Oliva i Dénia, ambdues del PP, per tractar sobre la problemàtica de la desembocadura del Molinell, i pactar un posicionament comú entre els dos municipis afectats.

A més de les gestions amb les Direccions Generals de Costes de de València i Alacant, que ens consten s’estan realitzant, ja s’hauria d’haver produït una reunió entre les dos màximes autoritats dels dos municipis afectats, ja que com va indicar el regidor de Turisme en les seues declaracions, sempre que Oliva intenta pendre alguna mesura correctora, es troba amb l’oposició de l’Ajuntament de Dénia.

És per això que des del BLOC-Compromís d’Oliva, demanen al regidor de Turisme que faça valdre la seua posició al si del grup municipal del PP d’Oliva i exigisca a la seua cap política i alcaldessa d’Oliva una reunió urgent amb l’alcadessa de Dénia.