El grup municipal BLOC-Compromís ha presentat hui, per registre d’entrada, el següent document, que diu literalment:

“El 3 de gener de 2012, este portaveu, seguint l’article 14 i següents del ROF, que regulen el dret dels regidors a rebre de l’alcaldia tots aquells antecedents, dades i informacions que estiguen en poder dels serveis de la corporació i siguen necessaris per a l’exercici de les seues funcions, ha sol·licitat per registre d’entrada el Decret d’Alcaldia mitjançant el qual s’aproven les Bases per a la provisió del Lloc de Treball de Cap del Departament de Serveis Socials.

El grup municipal BLOC-Compromís no té coneixement que les Bases per a la provisió del Lloc de Treball de Cap del Departament de Serveis Socials s’hagen negociat amb els representants sindicals, ni consultades amb els grups municipals al si d’una Comissió Informativa de Benestar Social o de Governació.

Al mateix temps, s’ha comprovat que el 3 de gener de 2012, a pesar d’estar aprovades les Bases per a la provisió del Lloc de Treball de Cap del Departament de Serveis Socials per Decret d’Alcaldia, ni el Secretari Accidental de l’Ajuntament ni el Tècnic de Recursos Humans tenen una còpia de les Bases.

Per tot això, SOL·LICITA:

1. Que es faça arribar als grups municipals el Decret d’Alcaldia mitjançant el qual s’aproven les Bases per a la provisió del Lloc de Treball de Cap del Departament de Serveis Socials.
  2. Que es lliure als grups municipals una còpia de les Bases per a la provisió del Lloc de Treball de Cap del Departament de Serveis Socials.
  3. Que les bases siguen negociades amb els sindicats i consultades amb els grups municipals al si d’una Comissió Informativa de Benestar Social i de Governació.
  4. L’anul·lació del Decret d’Alcaldia i la paralització de la publicació de la convocatòria, fins que haja tingut lloc dita negociació.
  5. Informació sobre qui ha redactat el Decret de l’Alcadia i les Bases per a la provisió del Lloc de Treball de Cap del Departament de Serveis Socials. En cas, com pareix ser, que haja estat personal assessor extern als serveis municipals, conèixer de qui es tracta i quina relació formal o contractual té amb l’Ajuntament d’Oliva.”

Des del BLOC-Compromís denunciem l’opacitat en la que s’ha encetat tot este procediment, per part de l’alcadia. Ens preguntem com és possible que hagen unes bases per a la provisió d’un lloc de treball de l’Ajuntament, aprovades per decret d’alcadia, i que no estiguen en poder ni de Secretaria, ni de Departament de Recursos Humans, ni per suposat dels regidors de la Corporació. Per tant, esperem una explicació. A més a més, tractant-se de la primera vegada que s’inicia l’esmentat procediment, els criteris s’han de negociar prèviament amb els representants sindicals.