Components de l’assemblea de Compromís per Oliva ens reuníem ahir per analitzar, serena i conjuntament, els resultats de les eleccions locals que es celebraren el passat diumenge. Durant la reunió es valoraren també els passos que es deuen seguir en relació a possibles acords de govern futurs.

Respecte als possibles pactes futurs, l’assemblea ratifica plenament les declaracions efectuades pel nostre candidat, David González, en el sentit que entenem que li correspon a la força amb major nombre de vots (Projecte Oliva) prendre la iniciativa en relació a la qüestió de la configuració del proper equip de govern.

Amb tot, volem deixar constància de la nostra predisposició a valorar totes les fórmules que puguen plantejar-se sobre este tema. Així com la nostra voluntat de sentar-nos amb totes les forces polítiques que ens conviden a parlar del futur de la gestió de la nostra ciutat.

Per la nostra banda, no tanquem les portes a cap proposta que puga produir-se en este sentit. En el cas que aquestes es produïsquen, seran atentament valorades per la nostra assemblea. Sempre anteposant els interessos de la ciutat a qualsevol altre aspecte.

És més, considerem que, abans de parlar d’anys d’alcaldia o repartiments de delegacions, és prioritari parlar del model de ciutat i de gestió d’aquesta, així com del programa (= objectius) de cada partit.

Entenem que la propera legislatura presenta grans oportunitats per a Oliva. No només per la situació sanejada dels comptes municipals, sinó per l’estabilitat que pot aportar la nova distribució de forces sorgida de les urnes del passat diumenge. Al respecte, la nostra serà sempre una aportació per a sumar i fer possible l’assumpció dels grans reptes col·lectius que tenim per davant.

A més, l’assamblea valorà positivament els resultats aconseguits a les passades eleccions tant a nivell local com europeu. Ja que Compromís per Oliva ha estat la segona força política local, amb 260 vots de la primera, i ha augmentat un escon respecte als passats comicis. I en l’àmbit europeu, Compromiso per Europa també ha estat la segona força que més suport ha rebut de la ciutadania.