Tres mesos després d’accedir al càrrec de l’alcaldia de l’Ajuntament d’Oliva, la Sra. M. Consuelo Escrivá continua sense informar els grups polítics municipals ni als ciutadans i propietaris del Sector Aigua Blanca 4 de la solució a la que es va comprometre per donar compliment a la Moció aprovada pel Plenari de l’Ajuntament d’Oliva el 28 d’abril d’enguany.

L’esmentada Moció va ser aprovada sense vots en contra, amb el vot favorable dels regidors del Partit Popular, del BLOC, dels regidors no adscits Yolanda Pastor, Pepe Salazar i Salvador Llopis, i l’abstenció del regidors del PSOE i la regidora no asdscrita Laura Canet.

La Sra. Escrivá presidia el Partit Popular quan els seu grup municipal va presentar i votar favorablement la moció i els acords inclosos. A més a més, com a candidata del Partit Popular, va fer ús d’este tema al llarg de la campanya electoral i va prometre solucionar-lo.

Ja des de l’alcaldia, la Sra. Escrivá va donar la seua paraula als ciutadans afectats per la problemàtica d’Aigua Blanca 4 que compliria els acords presos en l’esmentada moció aprovada per la majoria del Plenari el 28 d’abril. Fet que va tindre com a conseqüència la retirada de la impugnació del Pressupost Municipal de 2011 per part dels propietaris.

Fa un mes, el Grup Municipal del BLOC-Compromís va sol·licitar per Registre d’Entrada els informes tècnics i jurídics preceptius, així com el compliment dels acords de la moció aprovada en el Plenari del 28 d’abril d’enguany, sense que se’ns haja donat cap resposta fins el moment.

Ara, davant les últimes manifestacions dels propietaris, des del BLOC- Compromís demanem a l’Alcaldessa que no continue contemporitzant més amb els propietaris, que els parle clar d’una vegada, que complisca amb els acords plenaris i amb la seua paraula.