Ahir, divendres 18 de febrer, el BLOC d’Oliva va tindre una vesprada intensa i profitosa alhora. El Diputat en les Corts Valencianes Josep Maria Pañella es va acostar fins Oliva per mantindre reunions amb alguns col·lectius de la ciutat i conéixer de primera mà la seua realitat. Pañella va estar acompanyat en tot moment per David González, actual portaveu i candidat del BLOC a l’alcaldia d’Oliva, i l’executiva local.

Primerament va mantindre una entrevista amb la junta de l’Associació de Fibromialgia de La Safor (AFISA). Després va clausurar la jornada sobre l’agricultura local que va tindre lloc a la seu del BLOC d’Oliva, amb un grup d’agricultors locals i membres del Consell Agrari. Per últim, la comitiva es va desplaçar fins l’Escola de Música on Pañella va explicar als membres de l’Associació Artístico Musical d’Oliva (AAMO), el posicionament i les accions dutes a terme pel BLOC en defensa de les bandes i les escoles de música, arran la polèmica reducció de més del 50% de les subvencions.

La jornada va servir per aprofundir en el coneixement de les necessitats d’estos col·lectius tan importants de la ciutat. Pañella, en nom del BLOC – Coalició Compromís, es va comprometre a continuar la seua tasca parlamentària en favor de tots els valencians, i a tindre en compte les demandes recollides en l’elaboració del Programa Electoral Autonòmic.