L’Associació de Comerciants d’Oliva, ACCO, ha signat un conveni de col·laboració amb la Plataforma Shio2e per impulsar la implantació de la Xarxa de Comerç Interactiu entre els seus associats.

El conveni té com a objectiu ajudar els comerciants a superar la lògica convencional de gestionar els seus negocis, a favor d’una altra més innovadora i creativa, utilitzant noves tècniques de venda, màrqueting en línia i màrqueting relacional, introduint major grau de tecnificació, visibilitat dels negocis, presència a Internet i capacitat de promoció a través d’espais de comunicació promocional alternatius i a baix cost, totes aquestes línies d’actuació en què la Plataforma Shio2e està especialitzada i comparteix.

Aquest conveni també ha estat recolzat per l’Ajuntament d’Oliva, a través del seu Delegació de Comerç, Mercats i Consum. El mateix Regidor Sr. David González, al costat de la presidenta de l’Associació ACCO, la Sra. Rosa Llopis, i el director de la Plataforma Shio2e han coincidit a assenyalar que la implantació de la Xarxa de Comerç Interactiu serà tot un impuls per dinamitzar el comerç de la ciutat d’Oliva i ajudar a frenar el comerç evadit.