Ahir el grup municipal del BLOC-Compromís d’Oliva va presentar una moció al Plenari de l’Ajuntamnet posicionant-se en contra de la privatització de l’Hospital Comarcal, que es troba en construcció a Gandia. Esta iniciativa s’ha fet també a Gandia i Llíria, on la nostra portaveu adjunta a Les Corts de Coalició Compromís, Mónica Oltra, es va pronunciar sobre les informacions que apunten que la Conselleria de Sanitat estudia la venda dels hospitals de Llíria i Gandia a la sanitat privada.

Segons Oltra “des de Compromís hem vingut denunciant que podia passar açò des d’abans de les passades eleccions autonòmiques. Advertírem que en la no finalització i obertura dels hospitals de Llíria i Gandia hi havia una estratègia calculada des del Partit Popular per a utilitzar fons públics en benefici dels interessos privats d’algunes empreses sanitàries, a les quals ja es premia amb la gestió privada de determinats hospitals públics”.

Per veure la roda de prensa de Facund Puig, ves a:

Per llegir les declaracions de Mónica: