La Regidoria de Comerç i Mercats de l’Ajuntament d’Oliva ha valorat molt positivament la darrera edició de la Gala FAES i ha volgut felicitar públicament a tots els guardonats d’enguany i a l’organització d’este esdeveniment que “per primera vegada s’ha desenvolupat a la nostra ciutat i dins d’un marc incomparable com el Centre Polivalent que va estar a Tacada d’esta important cita de tot el teixit empresarial de la comarca. Des de la nostra ciutat sempre estarem al costat de FAES per tal de participar en activitats d’este tipus empresarial i comercial” assenyalava el regidor Vicent Roig.

Cal assenyalar que Oliva disposa, en l’actualitat, d’una potent xarxa comercial que a nivell associatiu es veu representada per ACCO, Associació de Comerciants d’Oliva, una associació que treballa per i per al comerç de la nostra ciutat.

No de bades “Unión Gremial de Valencia” l’ha felicitat per les iniciatives mampreses en favor del comerç com la tarja “i-más, Oliva jo…..encantat” una targeta que pretén fidelitzar al client a través de 1’acumulado de descomptes en compres fetes als comerços associats d’Oliva, o la darrera campanya “Equipa’t en Oliva” que premia ais clientes amb bons gratuïts per a nits d’hotels en Espanya, Portugal, França i Andorra. Iniciatives que des d’Oliva s’estendran a altres localitats i entitats comercials.

“Estem a les portes de la campanya nadalenca i com anys enrere es sortejaran 50 € diaris entre els clients que compren ais comerços associats d’Oliva. Campanya que començarà amb la jornada que des de la Regidoria de Comerç es prepara per al 30 de novembre, la ” Nit oberta” en la que Oliva serà com 1’amfitriona que fa gala dels seus bons productes i sorprén als ciutadans a que gaudesquen de les primeres compres nadalenques” indicava el regidor de Comerç, Vicent Roig.

Esta “Nit Oberta” serà una jornada nocturna de portes obertes i animació per tots els barris, amb variades activitats comercials, culturals, artístiques, de lectura i musicals.

Des de la Regidoria de Comerç i Mercats de l’Ajuntament d’Oliva donarem suport i afavorirem totes les iniciatives que be de manera directa o indirecta contribuesquen a què 1’economía de la nostra ciutat siga un referent per a la resta de pobles.