Ferran Escrivà Llorca ha estat elegit secretari local en el congrés celebrat dissabte 1 de desembre. Amb tot el suport de la militància, la nova executiva encapçalada per Escrivà té com a fites essencials el procés d’implantació de Compromís a Oliva en els propers mesos, reforçar la gran tasca que estan fent l’alcalde i els regidor del BLOC, mantindre la comunicació amb la ciutadania i fer-la partícip de les diverses mesures d’acció que s’estan portant endavant en este moment de crisi.

A banda de la Secretaria Local, els membres que formaran l’executiva local són Pepa Savall (Secretaria d’Organització), Julio Llorca (Finances), Vicent Fernández i Helena Malonda (Comunicació i Xarxes), Rubén Pérez (Bloc Jove), Xavi Climent, Vicent Estruch i els regidors del grup municipal: David González, Vicent Canet, Rosanna Torres, Vicent Roig i Imma Ibiza.

El Secretari d’Organització del Consell Comarcal del BLOC, Jordi Puig, ha ressaltat la gran tasca que el BLOC fa a Oliva convertint-se en referent d’altres col·lectius. Al mateix temps l’alcalde David González s’ha mostrat molt satisfet de la feina realitzada per l’anterior executiva i s’ha mostrat confiat en que la nova aconseguirà els seus reptes. Caldrà mostrar a la ciutadania que una altra forma de fer política és possible. Com diu el nostre lema: més compromís, més Oliva.