La regidora d’Esports d’Oliva, Yolanda Navarro ha anunciat aquesta setmana les activitats que s’han programat per a totes les persones que patissen fibromiàlgia, no tan sols d’Oliva sinó també d’altres localitats veïnes.

Es tracta d’una proposta ‘pilot’ que es podria traslladar a altres col·lectius locals. Aquestes activitats han estat programades per la regidoria d’esports d’Oliva, a través dels Serveis Esportius Municipals, amb la col·laboració de l’Associació de Fibromiàlgia de la Safor (AFISA) amb seu en la ciutat de les Centelles.

Yolanda Navarro ha afirmat que “es tracta d’un programa pilot que naix a través dels serveis esportius d’Oliva i que té com objectiu donar suport al col·lectiu de persones diagnosticades amb aquesta malaltia. Gràcies a l’exercici es pot millorar determinats aspectes físics i psicològics. Les activitats estan dirigides a qualsevol persona que sofreix aquesta malaltia, no sols d’Oliva sinó també a altres localitats veïnes. Es tracta d’una proposta que es podria ampliar a altres col·lectius locals.