L’Assemblea de Compromís per Oliva aprova per unanimitat la candidatura local, encapçalada per David González, amb un equip renovat, plural i representatiu.

Amb una combinació de renovació i experiència, i aprovada per unanimitat, l’Assemblea de Compromís per Oliva ha donat el seu vist-i-plau a la candidatura per a les Eleccions Municipals del 24 de maig de 2015, que encapçala David González, exalcalde i actual portaveu del grup municipal a l’Ajuntament d’Oliva, juntament amb un equip de persones representatiu, plural i renovat. La candidatura és la següent:

1. David González. 38 anys. Casat i amb 2 fills. Llicenciat en Sociologia. Exalcalde, portaveu del BLOC-Compromís a l’Ajuntament d’Oliva i tinent d’alcalde de Recursos Humans, Ocupació i Empresa i Cultura.

2. Vicent Canet. 39 anys. Professor d’Educació Secundària i actual tinent d’alcalde d’Ordenació del Territori. Abans de ser regidor, ha estat membre destacat d’associacions veïnals i director de la revista Cabdells.

3. Imma Ibiza. 52 anys. Diplomada en Ciències Empresarials i actual regidora de Turisme i Modernització. Al llarg de la seua trajectòria professional ha estat fotògrafa i ha treballat a l’editorial Afers.

4. Rosana Miñana (independent). 43 anys. Educadora infantil. Lligada al món de l’educació a través de les AMPES d’Oliva.

5. Enric Escrivá (independent). 29 anys. Llicenciat en Comunicació Audiovisual. Vinculat al món de les falles d’Oliva, a través de l’Associació Cultural Falla barri sant Francesc.

6. Ioana Sintimbrean (independent). 23 anys. De nacionalitat romanesa i resident a Oliva. Actualment realitza els seus estudis en l’últim curs d’Arquitectura.

7. Luis Gregori. 37 anys. Professional de la comercialització i distribució de productes per l’hostaleria. Lligat a les festes de Moros i Cristians.

8. Pepa Morell (ERPV). 47 anys. Jardinera de la Bigrada Municipal d’Obres i Serveis. Afiliada a Esquerra Republicana del País Valencià.

9. Yolanda Navarro (independent). 37 anys. Agent d’assegurances.

10. Julio Llorca. 39 anys. Llicenciat en Arqueologia. Actualment és el secretari del grup municipal BLOC-Compromís a l’Ajuntament d’Oliva.

11. Rebecca Wey (independent). 35 anys, de nacionalitat anglesa i resident a Oliva. Professionalment és country manager.

12. Alfredo Bertomeu (ERPV). 48 anys. Llicenciat en Ciències Polítiques. Conductor a la Brigada Municipal d’Obres i Serveis. Afiliat a ERPV.

13. Helena Malonda. 33 anys. Llicenciada en Dret i Ciències Polítiques. Actualment és professora interina i sindicalista en l’STEPV. Integrant de l’Executiva Nacional del BLOC.

14. Marc Martí (independent). 20 anys. Estudiant d’Història de l’Art. Lligat al món de l’esport a través del Club de Rem, del qual és integrant en l’equip Sènior.

15. Toni Parra. 39 anys. Farmacèutic. Lligat a la Setmana Santa d’Oliva a través de la Germandat de Jesús de Natzaré.

16. Domingo Parra (ERPV). 61 anys. Jardiner de la Bigrada Municipal d’Obres i Serveis. Afiliat a ERPV.

17. Pepa Savall. 58 anys. Professora de Secundària. Lligada al món de la cultura i el patrimoni a través de l’Associació Cultural Centelles i Riusech.

18. Manolo Arnal. 60 anys. Professor d’Educació Física. Lligat al món de l’esport a través de diversos clubs i de l’Assemblea d’Entitats Esportives d’Oliva; també al món de les festes de Moros i Cristians. Va ser regidor a l’Ajuntament des de 1991 fins 2003.

19. Lluïsa Parra. 58 anys. Professora de Secundària. Integrant de l’Associació de Veïns del Pinet. Va ser regidora a l’Ajuntament d’Oliva en el període 1987-1991.

20. Ferran Escrivá. 36 anys. Musicòleg, professor i director de música. Actualment és el Secretari Local de Compromís d’Oliva.

21. Rosanna Torres. 56 anys. Admnistrativa. Actualment regidora de Biblioteques i Educació.

Suplents: Vicent Estruch, Rosa Malonda i Pepa Chesa.

De les 21 persones candidates, hi ha 9 noves incorporacions respecte a la candidatura de 2011, la qual ja va suposar una renovació en relació a candidatures anteriors. Les novetats són: Rosana Miñana (4), Enric Escrivá (5), Ioana Sintimbrean (6), Pepa Morell (8), Rebecca Wey (11), Alfredo Bertomeu (12), Marc Martí (14), Toni Parra (15) i Domingo Parra (16).

Dels 21 candidats, 10 són dones i 11 són homes. En els 11 primers llocs, 6 són dones i 5 són homes.

Pel que fa a la procedència dels candidats, hi ha 3 membres d’Esquerra Republicana del País Valencià d’Oliva, gràcies a l’acord al qual han arribat  Compromís i Esquerra, 6 independents i 12 de Compromís.

Les primeres paraules de David González com a cap de llista han estat d’agraïment a tots els afiliats pel seu recolzament unànim i sense fisures, i a totes les persones que integren la candidatura, per la seua decisió valenta i compromesa amb la seua ciutat, Oliva.

González també s’ha mostrat satisfet per l’acord entre Compromís i d’ERPV, al que s’ha arribat amb la finalitat de sumar esforços i unir voluntats per fer d’Oliva una ciutat millor.

Finalment, el candidat a l’alcaldia per Compromís ha destacat que estem davant d’un equip de persones amb voluntat de representar i servir als ciutadans i veïns d’Oliva. Persones profundament compromeses per resoldre les necessitats de les persones. Gent treballadora, amb capacitat de gestió, dialogants, que generen confiança, pròximes a la gent i amb visió de present i de futur.

Amb esta candidatura, junt a un programa que prompte es donarà a conéixer, Compromís per Oliva aspira a millorar el resultat de 2011, i augmentar el suport per millorar i enfortir Oliva, en funció de les prioritats que marquen els ciutadans.