La Regidoria de Festes de l’Ajuntament d’Oliva i les Falles d’Oliva han organitzat la 1a Recollida Solidària d’aliments a benefici de la Creu Roja en Oliva

L’ACTUAL SITUACIÓ SANITÀRIA HA AGREUJAT LA VULNERABILITAT EN MOLTES FAMÍLIES D’OLIVA, I L’OBJECTIU D’AQUESTA INICIATIVA ÉS REFORÇAR EL BANC D’ALIMENTS QUE GESTIONA CREU ROJA OLIVA I AJUDAR DIRECTAMENT A NOMBROSES FAMÍLIES DE LA LOCALITAT

Creu Roja Oliva ha informat que al Banc d’Aliments es necessita comestibles i, sobretot, productes infantils. Els veïns i veïnes podran aportar: pasta, oli, arròs, Aliment infantil, envasat en un pot de vidre, llet, llegums, tonyina, cereals infantils, llegums en conserva, tomaca en pot, galetes, verdures en conserves, magre en llauna, potets (aliment infantil envasat en pot de vidre), bolquers, llet en pols i sucs.

Els punts de recollida seran els casals fallers, on els veïns i veïnes d’Oliva també podran aportar el seu granet d’arena en aquesta campanya solidària.

La regidora de Festes, Yolanda Navarro ha agraït la predisposició de la Federació de Falles d’Oliva i ha assegurat que sempre ha estat al costat dels més vulnerables. “Les falles són un col·lectiu solidari i així ho demostren cada any, i en aquests moments de necessitat, no han dubtat en cap moment i han llançat, amb col·laboració de l’Ajuntament d’Oliva, una campanya molt solidària i que inclou tant al col·lectiu faller com a tots els veïns i veïnes que vulguen adherir-se” ha afirmat la regidora de Festes.
Yolanda Navarro ha fet valdre la tasca tan necessària i valuosa realitzada per Creu Roja Oliva durant aquesta pandèmia. “Creu Roja és un col·lectiu que sempre està on més els necessiten i, des de març, demostraren la seua solidaritat immesurable amb aquells que més ajuda requerien” ha afirmat la regidora de Festes.

La presidenta de Creu Roja Oliva, Maria Dolors Roselló ha agraït l’excel·lent i ràpida resposta de les Falles d’Oliva que han volgut col·laborar sense dubtar en cap moment. “Aquestes accions solidàries són molt importants i necessàries. Cada dia ens trobem amb més famílies i persones amb greus dificultats econòmiques i socials. Gràcies a aquest tipus d’iniciatives podrem arribar als més vulnerables” ha ratificat Maria Dolors Roselló.

Les persones interessades a aportar el seu granet de sorra podran acudir:

AC Falla Barri Sant Francesc

A.C. Falla Conservatori

👉 c. d’Alexandre Fleming, 3-baix

🗓 Dissabte 27 d’11 a 14h

La Federació de Falles d’Oliva i la regidoria de Festes han elaborat un protocol que farà complir les mesures de seguretat sanitàries marcades per les autoritats sanitàries. L’Ajuntament d’Oliva proporcionarà tanques, cintes i hidrogel. Serà obligatori l’ús de mascareta i hidrogel, mantenir la distància de seguretat i evitar les aglomeracions.

Imatge sense text alternatiu.